Moc reklamy w telewizji

Telewizja jest wielowymiarowa, dla każdego znajdzie się tam coś wyjątkowego, szczególnie ze względu na bogactwo kanałów do jakich mamy dostęp. Jeżeli pakiet kanałów jest duży z pewnością telewizja nas nie znudzi a każdy znajdzie programy, które go zainteresują. Ważnym elementem telewizji jest reklama, oraz jej moc na telewidza, chociaż często ludzie mówią, że reklama telewizyjna na nich nie działa, że jest dla nich obojętna i nie kierują się nią przy wyborze kupowanych produktów to badania statystyczne wykazują, że działa ona aż na 94% oglądających. Reklama zazwyczaj jest puszczana na wszystkich programach, to ona pomaga utrzymać się telewizyjnym kanałom, gdzie przed oraz po programie często są emitowane reklamy. Telewizja publiczna nie przerywa filmów lub programów blokami reklamowymi, jednak prywatne stacje telewizyjne często to robią. Bardzo często widzowie zarzucają stacjom telewizyjnym, że blokiem reklamowe w trakcie programów i filmów lecą zbyt długo i program, który oglądają jest przerywany zbyt często. Również bardzo często zarzuca się stacjom telewizyjnym zbyt duża różnica dźwiękowa między cicho puszczonym filmem lub programem, a blokiem reklamowym, który jest zdecydowanie głośniejszy. Reklamy dotyczą wszelkiego rodzaju produktów, które możemy nabyć oraz różnego rodzaju usług, dostępnych dla widzów. Jednak często też jesteśmy świadkami reklamy w telewizji dotyczącej spraw społecznych, na przykład kampania przedwyborcza lub kampanie na rzecz organizacji charytatywnych.